Bravis ziekenhuis in de media

Bravis ziekenhuis zet zowel de eigen communicatiekanalen als overige media in om patiënten te informeren, te betrekken en te binden. Benieuwd wat Bravis ziekenhuis in verslagjaar 2020 in de media heeft gedeeld en wat de resultaten waren van onze eigen communicatiekanalen? We hebben de informatie verzameld, bekijk hieronder de resultaten.

Bravis---social.jpg

Een van onze belangrijkste communicatiekanalen

Facebook

In 2020 zijn er door Bravis 334 berichten op Facebook geplaatst.
De berichten van Bravis worden in totaal elke maand 2.940.000 keer gezien.
Bijna een verdrievoudiging ten opzichte van 2019


De berichten zijn in totaal
9.800
keer gedeeld

Op deze berichten zijn in totaal
64.200
vind-ik-leuks gegeven

Op deze berichten zijn in totaal
8.300
reacties gegeven

Bericht met het hoogste spontale bereik
101.000 unieke personen
1.200 keer gedeeld

Websitebezoek

Het bezoek aan de Bravis-website is in 2020 de miljoen gepasseerd. In totaal hebben 1.094.324 mensen onze website bezocht. Dat is 55% meer dan in 2019. 

Impressie 'Samen word je beter' campagne 2020

Branding Bravis ziekenhuis als aantrekkelijke werkgever

In 2020 is de campagne 'Hoe maken we morgen beter?' voortgezet. Daarmee zijn hoge scores in benchmarks BDO en Elsevier behaald, die zorgen voor positieve publiciteit voor bravis.

Top 5 meest bezochte pagina's

 

  • MijnBravis (gestegen) 
  • Homepage (gedaald) 
  • Inlogscherm MijnBravis (gestegen) 
  • Afspraak in het ziekenhuis (gestegen) 
  • Subpagina MijnBravis (gestegen) 

 

 

 

 

 

 

 

Intranet maakt de organisatie communicatiever

Bravis fors meer in de
(print) media

Bravis werd in 2020 maar liefst 286 keer genoemd in dag- en weekbladen. In 2019 was dat 172 keer. Corona was veruit het meestgenoemde onderwerp. Van de berichten was 30% positief, 57% neutraal en 13% negatief.